tisdag 4 juli 2006

fyra underbara dagar

jag älskar solen. jag älskar sommaren. nu är den äntligen här. åh!

i fyra dagar och tre nätter har josefin&sofia bott hos mig,
bara för att jag har vart själv. haha, jag vågar inte sova ensam själv.
det har vart underbart, bara för att de är underbara.

vad gjorde vi första dagen?
jo just det. josefin&sofia kom hem till mig på kvällen.
vi åkte till ica maxi och handlade alla dagars mat. jag älskar ica.
jag får flytta-hemifrån-känslor där.
efter handlingen åkte vi hem till mig och gjorde kycklingsallad.
åh, den var asgod. hoho, vad vi är bra. på kvällen (eller ja, vi åt vid nio)
tittade vi på film, mean girls och halva crossroads.

i söndags cyklade vi till lygnared. herregud vad långt det var.
tog en timme dit och en timme hem. det var skitmysigt och asvarmt iallafall.
fatta vilken bra träning det var. hoho. solen kysste våra kroppar (hahahaha).
jävel unge som irriterade sofia när hon skulle ta kort på mig och josefin. haha.
på kvällen lagade vi mat, värsta mästerkockarna. hade marinerat kött och allt.
emma hälsade på också, wie. vi kollade klart på crossroads, diskade, löste korsord
och lyssnade på nostalgi-musik.

i måndags (igår) var det också mysigt.
sotaren kom hem till mig vid ett, och sotade skorstenen. haha.
efter det duschade vi och tog bussen till alingsås-stad.
jag skulle hämta mitt pass. herregud vad ful jag blev.
hm. jag är typ 22 år när det går ut, (shit, då är jag vuxen).
på kvällen åkte vi till lerum och badade i stamsjön med
andreas, christian och marcus. aw, det var varmt i vattnet.

och idag, (tisdag)
åkte mina flickor hem. aw.
det känns helt skevt att vara ensam hemma nu.
fast thomas är iofs hemma. wie.

imorgon och på torsdag ska jag träffa andreas.
för på fredag åker jag bort, till grebbestad i 4 veckor.
jag älskar grebbestad. måste ladda kameran, wie.

efter hemkosten från grebbestad ska jag till turkiet/side i 2 veckor.
shit, sedan börjar skolan. jaha, det var mitt sommarlov. hihi.

nu ska jag kamma mitt hår och sminka mig.
sedan laga mat och städa lite till. efter det;
slappa vid tvn. åh, älska.
ibland är det supermysigt att vara själv.
adjö, ha en trevlig sommardag.

Inga kommentarer: