söndag 30 juli 2006

välkommen tillbaka

nejmen hallå, längesedan. nu är jag tillbaka, eller ja, halvvägs iallafall.
är i göteborg, mitt sista uppehåll innan alingsås.

hm, det känns ovanligt, ovant, knepigt, skevt att sitta vid datorn igen.
fingrarna hittar inte riktigt till tangenterna och musarmen börjar värka efter
redan en kvart sittandes. vad tar lantlivet åt mig? shit.

idag har jag och min familj badat, i delsjön, i göteborg.
shit vad jag har saknar sjövatten, det enda riktiga. har badat i salt i.. 3 veckor tror
jag att det blir. shit. efter middagen tog vi en promenix i slottskogen och efter det
ringde andreas från schweiz.

jag älskar min hårfärg. den är superduperultaplatinablond. and I love it, I adore it.
solblekt hår och solkysst hud är det bästa jag vet. (minus till fräknar)

här ska jag stanna, i göteborg alltså, till torsdag.
på torsdag är det den tredje augusti, wow redan? shit.
sommarlovet tar slut. den femte drar jag till turkiet, turkey, tyrkia.
och jag lääääääääääääängtar.

imorgon? well. har vissa planer på att gå runt och strosa på stan.
om jag vågar. storstäder är faktiskt farliga. är van vid grebbestad nu så
vi får se hur det går, höhö. ska iallafall köpa torrshampoo (volymtipset nr1).

jag har kommit på magin bakom youtube.com
shit mannen, de har ju massa håkan-hellström-videos och live uppträdanden.
samt massa dima bilan videos. shit jag skakar.
(kom ihåg: håkan hellström, liseberg, 22 september - SKA DIT)

nu är både systern linda ett år äldre och kusinen isak ett år äldre.
(de fyllde tjugo-sjätte och tjugo-sjunde juli)
ojojoj vad tiden går. isak är söt.

nu ska jag dra mig till soffan och televisionen.
ha det bra, hörsochsynes. adjö

Inga kommentarer: