lördag 1 juli 2006

all alone, in mah house

aw. igår var jag, sofia o josefin i göteborg på kvällen.
inte för att vi hade planerat ngt speciellt.
men vi träffades bara, tog 16 till lindholmen. satt vid hamnen.
spanade in alla snobb-gymnasieskolor vid hamnen och typ var bara.
gick förbi min pappa, fast vi var tvungna att skynda till bussen, så vi hann
aldrig säga hej till papps.

shit. jag är ensam hemma. är det till typ tisdag.
snacka om att jag är rädd nu. sitter här, det är mörkt.
klockan är över spöktimmen och... ja, det var allt.
hjääälp. ofta jag kommer kunna sova.

sommar, sommar&sol. i love it.

fan, betygen kom igår.
jag fick inte mvg i foto, jag är SÅ jävla arg.
ärligt.
och så fick jag bara en av mina tre önskade iv-kurser.
affärsjuridik.
de jag inte fick var matlagning och körkortsteori.
fan ta dem.

nu ska jag sova.
i mitt spökhus.
ha en trevlig natt.
hörs imorgon.
puss, adjö.

(btw, nu, den förste juli. har jag o andreas vart tillsammans
i fem månader. aw, he's mine)

Inga kommentarer: