söndag 23 juli 2006

grebbestad, here I am

hejhopp, malin här. grabbade tag i pappas mobil och surfade mig in här. proffsigt va?
jo, nu har jag varit här mer än halva tiden jag ska vara borta.

jag trivs, ohja. jag älskar vädret, havet, bryggan, alla människor som är här. jo, mycket har jag gjort.

1) sett en kändis. ja det var lika fräckt som det låter. fast själva kändisen är inte lika fräck som själva händelsen var. tro det eller ej, jag har sett bert karlsson. han har stuga här (wow). han stod i folkmassan och log. jag, bert och alla andra i folkmassan tittade på grebbestads karneval/cortege, vilken var lika mysig som alla år innan.
2) "håkan-hellström-förvånad" ja herregud vad förvånad jag blev. tänk att ingen har berättat det för mig förens nu. min farfar, nils glimstedt, är bekant med håkan hellströms föräldrar! herregud. håkans föräldrar och släkt har stuga i västra bodarna. och jag menar, hur nära är inte det? farfar, snälla farfar, presentera mig!
3) kommit på att... raka benen är en obeskrivlig känsla. jag älskar det. speciellt med raklödder. jag måste göra det minst var fjärde dag, enbart för att det är så himla underbart.

snart kommer jag hem, lagom till avresan till den två veckors långa resan till turkiet. åh shit vad jag längtar. jag saknar er. aw. andreas sofia josefin mamma thomas. nu ska jag stänga ned. pappa har kommit på mig, sittandes med hans mobil. trots det tror jag att jag ska skriva någon dag mer. men bara om det händer något eller om jag har kommit på någon intressant sak. vi hörs amigos! adjö.

Inga kommentarer: