tisdag 27 juni 2006

wow, vilken zoo-dag

vilken underbar dag - trots regnet.
jag har sett massa djur idag, hahaha. jag låter som om jag har suttit inlåst
i ett rum i massa år och är helt fascinerad över att jag ser levande djur runtom mig.
men skitsamma, hur konstigt det än låter såg jag massa djur idag.
en älg vid floda station, en igelkott vid andreas, och en padda o en liten groda i regnet.
älgen var om ni undrar en hona, och jättesöt.

idag har jag träffat andreas, till max. han är underbar
jag är glad att jag har dig bebis.

det är så vackert där, men man ser skiten med.

imorgon? ja-a. jag ska träffa sofia
det är det enda jag vet. resten dyker upp av sig själv.
jag är sugen på att shoppa,
(bara för att mina pengar kommer imorgon. jag är söt)

nu ska jag sova. förlåt.
klockan är halvtvå (igen)
adjö, sovgott.

Inga kommentarer: