onsdag 2 augusti 2006

even though the guys are pretty

shit, det blåser och regnar utomhus. det är inte sant. vad tar det åt sverige?
det är andra augusti, och det regnar och blåser. ska det inte vara toppenväder
i augusti? jävla moder natur. det känns som om hon prioriterar sverige sist. jävel.

somsagt, det blåser idag. därför tog jag tillfället i akt och tog några "blås-bilder".
inte för att någon blev bra eller att jag blev nöjd. men det var roligt. jag saknar kameran
där hemma. och mitt photoshop cs2 där hemma. jävel.

nejmen nu slog det mig en sak. imorgon ska jag hem till alingsås.
men shit. redan? nej nu blir jag nervös. flygplanet, jag kommer dö.
fast turkiet är härligt. varma vindar, varm sand, salta vågor och kall pool.
"vackra flicka sockerdricka" - hahahahahaha.
jomenvisst, jag längtar, as hell.

jag kom att tänka på ett lite roligt minne från förra gången jag var i turkiet.
vi var på en marknad, jag och min familj. plötsligt började en kille i... artonårsåldern
ropa på mig. jag tittade bort, det hade mamma lärt mig att man skulle göra.
killen grabbade tag i min lillebror och sa "what's her name?"
markus, som var liten och dum svarade: "malin"
det skulle han inte gjort. efter några minuter hade jag fem-sex killar i samma ålder
ropandes efter mig i evigheter "maaalin, vackra flicka sockerdricka"
fy, jag skäms fortfarande.

adjö.

Inga kommentarer: