måndag 21 augusti 2006

idag regnar det, jävla sverige

jävla väder. fast egentligen är det rätt mysigt ändå. efter en hel sommar med solsken
behöver sverige lite regn och mys. regn är faktiskt mysigt.
tänk att sitta på kvällen, vid en film, under en filt, med någon man tycker om och
det enda man hör utifrån är regnet som knastrar mot rutan, shit.

idag var första dagen i skolan. allt/alla var som vanligt.
det bästa med skolan var att jag fick tyska steg ett, istället för franska steg fyra.
och att mitt schema är hääärligt, tillskillnad från förra året.
tre nya tjejer i klassen också, skitballt.

efter samlingen i klassrummet och all information satte vi (sofiajagochjosefin)
oss på en bänk vid gympasalen och spanade in alla ettor. aw.
efter ett tags spaning drog vi oss till göteborg för att jag skulle lära mig dricka kaffe.
det var... sådär. med typ miljoner liter socker gick halva koppen ned.

sedan åkte vi hem. och efter någon timme cyklade jag hem till sofia i regnet.
jag hade min snowboardjacka på mig, ja väldigt högstadiet, men vad gör man inte
för att inte bli blöt. tss.

jag fattar inte vad det är med blogg.se
mina bilder från turkiet vägrar att visas när jag ska lägga upp de här.
aja, får väl försöka ngnannandag, igen.

jag lääääääääängtar till imorgon. för min första lektion är journalistik a.
sedan redaktionstid och efter det, redaktionstid. sedan drar jag hem till andreas.
aw, längesedan. han är min min min min.

i've never really realised how happy you make me feel.

nu ska jag dammsuga och städa rummet,
därefter gå och lägga mig, så att jag är precis lika pigg imorgon
som jag var idag. det var mysigt.

adjö

Inga kommentarer: