torsdag 3 augusti 2006

not that simple

aw. igår träffade jag sofia och josefin. de skulle till göteborg, och där var ju jag.
vi strosade runt på stan och jag såg ut som en flodhäst. ärligt.
jeans och tjocktröja är två plagg jag inte hade haft på mig på länge,
o därför hade jag glömt hur man har på sig dem utan att se ut som om man
vaknade för några minuter sedan. jaja, sånt löser sig väl.

just nu sitter jag och laddar ned massa björn rosenström-låtar.
okej, nej han är inte bra alls, men jag får nolstalgi-känslor när jag hör honom.
honom laddade man jämt ned när man gick i sjuan och fortfarande använde "kazaa".

idag? jao, det vet jag inte än. ska väl packa ned diverse saker. ni som följer min blogg,
har nog vid det här laget fattat att jag ska åka hem till min hemstad idag, alingsås.
hahaha. sött att jag skriver det i varje inlägg. men något måste man fylla ut raderna med.

"igår gick jag in på ett kafé, och ville ha en muffins. utan russin och utan choklad,
en vanlig jävla muffins. men hade dom det? nej. för de hade bara mackor med pastej
och en liten svettig fralla med fisk och remoulad"

idag kommer andreas hem. och vi ska leka imorgon. shit vad längesedan det var vi träffades.
fyra veckor snart. hm, "jätteroligt". menmen sånt är livet. det kommer kännas konstigt,
det gör det varje gång vi inte har träffats på länge.

prisa gud! jag har slutat bita på naglarna, en gång för alla (ofta).
men ärligt, jag har det och jag måste vara den bästa tjejen i världen.

adjö.

Inga kommentarer: