onsdag 30 augusti 2006

jag är bäst, get used to it

kvällar, då jag inte är trött, är mysiga. sitter just nu, med nypeelat ansikte, tofs och luggen
uppsatt och lyssnar på weslife. säg något band som gör sötare låtar än dem?
texterna är bäst, shit alltså.

imorgon ska mitt utkast till min intervju vara klar. jag har skrivit halva ingressen
och typ fyra meningar av brödtexten - lyckat, nej. men jag har imorgon på mig.
otaktiskt av mig att börja med att redigera bilden, som tog sin tid.
jag ska jag ska jag ska lyckas med det här. första riktiga grejen inom journalistiktemat.
jag ska.

idag har jag bara vart hemma. låter det tråkigt? det var det faktiskt inte. jag hade längtat.
det första jag gjorde var att ta på mig mina mysbyxor, obligatoriskt under hemmadagar.
jag sminkade av mig och började peela ansiktet, därefter en nyttig ansiktsmask.
jag är bra. efter det blev det mat, fling, idol, någon dokumentär och datorn.
en typiskt vardag för malin, självförtroende-malin.

imorgon kommer andreas hit, så ska typ städa lite.
kan inte släppa in någon i det här helvetet. haha.
dammråttorna börjar klaga, då är det illa.

adjö

Inga kommentarer: