måndag 14 april 2008

magont, hunger och ångest

nu sitter jag på webdesignen och ugglar. shit vad den här dagen har gått långsamt! sov bort klassrådet, tog mig till skolan och har sedan dess arbetat med mitt och sofias muntliga framförande som tillhör nationella proven i svenska. vi pratar om expressen och de pressetiska reglerna och väver i samma veva in på fallet hagamannen. vi skall dock inte framföra det på onsdag, som egentligen var planerat, utan på måndag nästa vecka.

jag är grymt hungrig. är sugen på en stor grekisk sallad med tzatsiki. det skulle inte sitta fel! fick hälla i mig lite coca-cola och slicka på en twister nu innan webdesignen började. mitt huvud klarar inte av flera timmar streck framför datorn.

efter skolan blir det till att sola. måste verkligen ligga i om jag inte vill bleka som snövit i min svarta klänning på balen. 2 gånger i veckan, det blir perfekt. får hålla tummarna att hudcancern inte kommer ifatt bara, fast det tvivlar jag på.

det är så sjukt mycket att göra i pluggväg nu i veckan och nästa vecka. kommer inte att hinna med något annat på fritiden. bobby får jag träffa i helgen, och träna får jag väl göra när grisarna börjar flyga eller något. åh! studenten känns så långt bort när plugghögen bara växer och växer för varje dag som går.

Inga kommentarer: