lördag 12 april 2008

snö?

har läst lite alingsåsbloggar idag och alla pratar om snön idag. vilken tur att jag precis denna helgen befinner mig i göteborg, där det faktiskt har varit ett rätt okej väder. lite kallt, men varken regn eller snö. perfekt!

idag har jag tillbringat hela förmiddagen och eftermiddagen i göteborg med bobby och hans mamma. hade jättetrevligt. bobby fick köpt sin studentkavaj, och shit vad tjusig han blev! speciellt skjortan var najs, eftersom jag valde den, haha. vi åt sushi och efteråt satt vi på kafé vallgatan och jag drack en skitgod chaite. mysmys dag! när jag kom hem till lindholmen och pappa åt jag renskav och potatis, och nu sitter jag här, mätt och glad framför tvn. perfekt!

imorgon ska jag kolla på balskor, balväska, studentklänning och studentskor. jag ska vara snyggast! har en svart balklänning, och tänkte köra på gula skor och gul kuvertväska. studentklänningen ska vara kort, fladdrig och urringad, och skorna ska vara i lila eller röda. åh vad jag kommer vara snyggast!

2 kommentarer:

Anonym sa...

konstig, jag har inte stött på någon snö ;)

Anonym sa...

taha, fast jag kommer vara lite snyggare;)