måndag 14 april 2008

tampax-uppenbarelse

borde jag inte göra som alla andra och sova nu? nej! för jag är en nattuggla, och har nog alltid varit det. jag trivs så mycket bättre vaken under nattiden än morgonstunden. hatar tidiga väckningar, stress i duschen och sminkkaos. morgonar kunde faktiskt varit lite mer harmoniska, avslappnade och oseriösa för att falla mig i smaken. jag har nog inte ätit frukost hemma på flera år, bara på grund av att jag hatar morgonrutiner, av alla slag!

innan jag faktiskt tar mitt sovlinne på mig och bäddar ned mig måste jag berätta att jag hade en uppenbarelse angående tampax-tamponger för några minuter sedan. aldrig provat och aldrig hört något om dem så efter att ha provat, utan förutfattade meningar och annat, blev jag frälst av tampax-guden. herregud vad jag har missat något! ob, släng er i väggen!

Inga kommentarer: