tisdag 8 april 2008

ny layout!

nu har jag ändrat lite igen, och den här gången blev det vit bakgrund. mycket snällare mot ögat och lite mer standard. men vem har sagt att det är negativt? samtidigt är lila nästan lika klockrent som gult.

idag har jag varit väldigt slapp! ovanligt va? slutade runt två och har efter det pillat med bloggen, tittat på top model 7, ätit och pratat lite i telefon. väldigt omväxlande! men vad gör man inte för att slippa plugga? internationella relationer-prov väntar mig på fredag, och det är nog dags att börja läsa igen det snart malin!

imorgon ska jag på min första utbildning på liseberg! en introduktion och information om lisebergs livsmedelshygien bjuds det på i några timmar. ska för första gången träffa arbetskamrater som också ska börja på balder-avdelningen. spännande! sammanlagt är det tre utbildningar, och mest ser jag fram emot den andra. då ska vi provsteka hamburgare, tillaga annan mat och lär oss kassamaskinen. skojskoj! jag ser mycket fram emot en sommar på liseberg, trots att jag kommer att lukta hamburgare varje dag. men vad gör man inte?

dagens låttips: sibel - all I need is one

Inga kommentarer: