söndag 6 april 2008

perfekt helg

malin glimstedt har haft en mysmyshelg!

i fredags åkte jag till bobby. vi tåg bussen till göteborg och tittade på "morgan pålsson - världsreporter" på biopalatset. skitrolig och jätteunderhållande film! morgans karaktär är bara för härlig! efter filmen tog vi bussen hem igen och somnade rätt tidigt. förövrigt är biopopcorn godast!

i lördags var det inflyttningsfest någonstans vid örgryte hos bobbys kompis. jag drog med mig sofia och vi hade skojskoj! alltid kul att träffa trevliga nya människor. stötte även ihop med en framtida arbetskamrat på burger king balder på liseberg i sommar. tänk vad världen är liten! efter en äcklig calzone från 7eleven, en trött bussresa och att ha missat busshållplatsen somnade jag pladask när vi kom hem till bobby igen.

idag har jag bara degat! hade en ytterligare mysig dag hos bobby, mysiga bobby. kom hem till alingsås runt åtta och åt mammas gudomliga köttfärssås och drack trocadero (shit vad gott det är). tittade på en mysig romantisk komedi och nu sitter jag här igen. och imorgon är det måndag igen! spännande.

dagens låttips: sibel - that is where I'll go

Inga kommentarer: