måndag 24 april 2006

getting away with murder

min lillasyster har krattat. det gör man när man ska förbereda gräster
för sommarens strålar. det är ännu ett vårtecken - vi krattar bort vintern.
kul att vara en lövhög.

just remember darling - you belong to me.

idag har jag lekt med andreas. min andreas.
han är helt makalöst underbar, jesus amalia.
på kvällen längtar jag till nästa skoldag, bara för att jag vet
att jag kommer träffa andreas dagen efter. oh oh oh vad jag älskar att älska någon.

jag demonstrerade inte idag. det var för kallt och det regnade.
men imorgon ska jag göra det ändå, trots vädret.
eller jag skippar kjolen. men skorna ska jag ha! wiie.

dumma bussen körde ifrån mig idag.
så jag fick sitta i en halvtimme och vänta på sollebrunns-bussen bara för det.
varje gång jag åker den känns det osäkert att den ska stanna på min gata,
trots att jag vet att den gör det varje gång. söt tjej jag är.

imorgon ska jag ha nationellt engelska, hjälpes!
jag hatar nationella engelska. det är skithemskt.
det bevisar för mig hur dålig jag är i engelska, shit.

"vi går i första ring och jag fattar ingenting
jag borde lyssnat bättre men vad ska jag ta mig till när,
det enda som jag tänker på är dina mjuka kropp"

snart börjar idol sändas. jag vet, jag låter som världens tönt, men visst är det kul att se?
det är roligt att titta på alla töntar som tror att de är bra och typ börjar gråta när
de inte kommer vidare. hur patetiskt är inte det?

guud, jag ska köpa klänningar, jag måste köpa klänningar, jag älskar klänningar.

nu ska jag titta på film.
adjö.

Inga kommentarer: