onsdag 5 april 2006

I could stay awake, just to hear you breathing

grattis andreas på sjutton-års-dagen! nu är du precis lika gammal som mig.
andreas, jag är så glad över att jag har dig. du är mitt solsken när det är mulet,
du är mitt paraply när det regnar och du är min varma jacka när det snöar.
jag älskar dig babypie.

hallå, har det inte vart världens underbaraste väder idag?
när jag gick hem från andreas så var det solsken!
hur längesedan var det inte man kände solen steka på ansiktet?
gud vad härligt, jag älskar vår!

hör upp, om tjugo minuter är det o.c.
är inte det det underbaraste programmet som går på tv?
fast jag hatar att alla ska se så fruktansvärt perfekta ut.
vem skulle inte vilja ha summer's hår och lockar?
vem skulle inte vilja ha marissa's kropp?
vem skulle inte vilja ha julie's ögon?
vem skulle inte vilja ha familjen cohen's hus?

har inte jag haft världens underbaraste vecka, (typ) ?
haft sovmorgon måndag och tisdag.
slutade tio över två idag (onsdag)
slutar klockan tolv på torsdag
börjar halv tolv på fredag
jag älskar skolan när den är så här!

whenever you're in truble, you can stand by me

jag har kommit in i en darin-period.
egentligen är det rätt hemskt.
för jag gillar inte darin mycket som man kan tro att jag gör.
ladda liveinspelningen när han sjunger "när vi två blir en"
och lyssna när han "veilar" (stavas det så?) och sjunger "kom igen, kom igen"
det är nästan så att man får...
hahahahahahahahahahahahahahahahaha.

nu är det bara tio minuter kvar till världens bästa program.
bäst att springa och paxa en sittplats i soffan.
vi syns, var träffbar tack.

Inga kommentarer: