torsdag 6 april 2006

someday, somehow

jag slutade klockan tolv idag, erkänn härligt?
något som är ännu härligare är att det gick skitbra på uppsatsen idag.
jag skrev typ nio-tio sidor eller vad det var, åtta kanske det var.

nu sitter jag här hemma, väntar på att tiden ska gå fort.

ska snart äta kycklingpaj och sedan ska jag duscha.
jag duschade imorse, men har lust att duscha nu. haha.
efter när jag är klar, ska jag ta tio-över-tre-bussen till tåget som går halv fyra.
ska snabbt till skolan och hämta min ipod som ligger i skåpet.
jag har ingen nyckel, så jag får be vaktmästaren öppna åt mig. slarver-maja.

sedan ska jag vänta på andreas som slutar fyra, och vi ska bege oss till göteborg.
inte för att jag vet varför vi ska dit, men vi hittar säkert på något.
hoppas vi strosar omkring i nk. jag älskar nk. är kär i allt och alla där.

nu ska jag duscha, adjö.

Inga kommentarer: