lördag 29 april 2006

några artiga fraser om vädret
























imorgon är det valborg, imorgon är det cortegen.
jag gillar cortegen, jag gillar valborg.

idag har jag vart på allum och shoppat. vill ni veta vad jag köpte?
såklart ni vill.
- 2 par shorts.
- 2 stycken linnen
- 1 par örhängen
- 1 armband
- 1 flaska mousse
- 3 stycken diadem

... jag älskar diadem.

nu äter jag äpple o skriver med en hand, söt brud.
äpple är gott, speciellt gröna. jag tål inte röda äpplen

när jag säger att jag inte tål något, betyder det inte att jag är allergisk mot det,
bara att jag inte klarar av att äta det. haha
jag tål inte: persilja, röda äpplen, äpplemos, pannkakor, musslor och oliver.
undantag: kaniner och ek - saker jag faktiskt är allergisk mot.

du är det vackraste som finns - andreas.
jag älskar dina kramar, jag älskar dina pussar.
gud, vad du är underbar, och gud, vad du är min.
jag är glad att du är min. jag är glad att det är vi två.

jag vill pierca mig i näsan - fast det kommer aldrig i mitt livs historia hända.
det gör säkert skitont, verkligen asont. min mamma skulle aldrig tillåta mig att
ta hål i näsan. trots att hon inte kan bestämma över mig, så skulle jag förlora
hela min respekt. men är det inte sjukt snyggt? om man skulle ha en liten
glimmande rosa pärla i näsan? gud vad underbart.

gwen stefani - luxurious
bob sinclar feat. gary pine - love generation

nu ska jag hjälpa pappa med en sak.
adjö, vi hörs väl imorgon. hoho

Inga kommentarer: