fredag 7 april 2006

in me't bara

gud vad duktigt jag har varit idag.
jag vaknade med en känsla för att vara onyttig,
men kom hem igen med en nyttig-känsla.
jag har druckit massa vatten idag och så har jag solat
(inte för att det har någonting med att göra att man är nyttig, men ändå)
och efter min och josefin solning köpte jag vindruvor som var asgoda.
sedan på bussen hem i alingsås gick jag av innan jag var hemma,
för jag kände för att gå, ork med buss.

jag träffade emma och nathalie, gamla kompisar på vägen hem.
guuud vad längesedan det var kom jag på nu.
emma har jag inte träffat på hur länge som helst.
vad sorgligt egentligen.

ikväll, klockan sju om jag ska vara exakt, ska jag sätta mig i bilen till mullsjö.
ska vara borta till påskdagen, alltså nästa söndag. hm, kul. nej.

idag åkte andreas tidigare från skolan, han skulle tävla i judo.
jag hatar att säga adjö när det är så långt kvar innan man ses igen.
buhu, jag saknar dig redan älskling.

gud, jag måste berätta.
jag gick i sömnen inatt! hahaha.
jag kom på mig själv när jag stod i hallen och hoppade.
jag fick för mig när jag låg i min säng att det kröp upp en decimeter-stora kryp
på mig och åt upp mig. så jag slängde av mig täcket och sprang ut till hallen
och försökte hoppa av mig de äckliga krypen. söt tjej jag är.

nu ska jag packa och så.
samt ringa kommunen om sommarjobb.
adjö, hörs på söndag.

Inga kommentarer: