söndag 16 april 2006

jag vill vara vid din sida för alltid

hm, malin, hur skönt är det att vara hemma?
- jääääääääääätteskönt. älskar att vara hemma.

vad har jag gjort på lovet?
ingenting. eller jo, vart med familjen i mullsjö, stugan.
shoppat, solat, ätit (förlåt) och... umgåtts med syskonen, hahaha. roligt lov.

imorgon, sista dagen på lovet, ska jag träffa andreas.
gud vad underbart. det känns som om det var hur längesedan som helst vi träffades.
jag ska vara med andreas på tisdag och onsdag också, hihi.
vi ska ta igen den tiden vi missade på lovet.

orka franska. orka samhällskunskap. orka plugga på lov.
så jag sket i det istället.

"go away, give me a chance to miss you!" (obs, endast citat)

jag har hittat en favoritlåt (igen)!
pink - dear mister president.

"diss me, scratch me, punch me, hit me.
give me a chance to wanna kiss you."
(samma här)

adjö.

Inga kommentarer: