tisdag 4 april 2006

there's a hole in my pocket
























det känns som om det är ett hål i min ficka, som om jag har tappat något viktigt.
jag vet inte vad, jag kanske inte borde veta vad jag har tappat. men det känns viktigt.
har du känt så någongång? att du har tappat något, eller att du har en känsla av
att du har tappat något, men vet inte när, var eller hur.

jag har hittat min nuvarande favoritlåt.
hard-fi - cash machine
den är underbar, den har allt. en gudagåva.

idag har jag pluggat till ett historiaprov vi ska ha till imorgon.
jag menar, hur viktigt är det egentligen? jag orkar inte vara seriös den här gången.
jag har alltid vart seriös till historiaprov, men idag, kände jag inte för det.

nu har jag bestämt mig, jag ska bli fotograf!
jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska jag ska!

imorgon fyller andreas sjutton år.
det är redan femte april imorgon. shit vad tiden går fort.

idag är det sextionio dagar kvar till sommarlov.

jag gillar min nya blogg. jag ska skriva med små bokstäver genom hela min resa,
bara för att någon ska störa sig på det, OCH att det ser snyggt ut.
(undantag för det "och" ovan)

du får mig att snurra, du får mig att le.
jag älskar när jag mig själv i dina ögon får se.
dina bruna lockar och dina lena händer,
mitt hjärta har nu överlevt många stora bränder.

Inga kommentarer: