torsdag 15 mars 2007

I just want to be fun, just want to be the one who makes you smile

äntligen bara en vecka kvar till min artonårsdag. äntligen bara en vecka kvar till mattias karlsson, photoshopguru, föreläser i vår aula. bara en vecka kvar till jag ska till sticky för första gången. bara en vecka kvar till jag får äta tårta. bara en vecka kvar till jag är myndig!

jag backade som en drottning idag. dagens uppgift på körlektionen var att backa runt hörn, vilket jag är proffs på. jag längtar redan till nästa lektion.

I want to start living my life before I get much older.
I just want to be the one that makes you smile.

I just want to believe that I could be something to someone!
Am I the only one around here?

Who's not gonna to live my life in fear?

idag lärde jag mig: att förenkla andragradsekvationer
idag skrattade jag åt: när josefin berättade att hon ramlade i trappan
idag njöt jag av: att blunda under naturkunskapslektionen
idag älskade jag: den milda vinden på lerums station
idag uppskattade jag: telefonsamtalet med sofia
idag blev jag stolt över: att jag inte har bitit på naglarna på tre veckor

jag blir så himla glad över alla som vågar stå upp för sig själva. över de som skiter i vad andra tycker och kör sitt eget spel. alla vill vara så, men alla vågar inte. jag älskar att läsa bloggar där tjejer (speciellt) lägger upp bilder på sig själva som alla tjejer inte vågar publicera. jag älskar att läsa alla känslosamma och intima inlägg om vad de tycker, till hundra procent. om alla ändå vågade! (jag är så jävla stolt över dig)


dagens låttips: håkan hellström - brännö serenad

Inga kommentarer: