fredag 16 mars 2007

varning, jag är beroendeframkallande

haha, nu tänkte jag skriva ett sådant där typiskt helginlägg. "åh vad skönt det är att det är fredag" blablabla. nej! inte idag. jag har haft en klump i magen hela dagen. jag vill veta att jag kommer få ihop pengarna till rhodosresan. jag vill inte gå omkring och vara nervös över att jag kanske får avboka. jag vill veta hundra procent säkert att jag har ett sommarjobb.

jag har ingen som helst aning vad jag ska göra i helgen, konstigt nog. det känns lustigt att inte ha något planerat, eftersom mina helger brukar vara fullknökade med aktiviteter. ikväll ska jag iallafall, vad någon än säger, vara hemma och mysa framför let's dance med familjen! jag ska även utöka mina kunskaper i photoshop cs2, något jag tog en hel del frammåt igårkväll. shit vad roligt det är. om någon aldrig provat, PRÖVA! man kan göra hur mycket som helst och framhäva saker i en bild som man annars inte lagt märke till.

dagens låttips: imogen heap - come here boy

Inga kommentarer: