söndag 4 mars 2007

too late

jag är grymt sugen på att klippa frisyr! jag har gått omkring så länge jag kan minnas med snedbena och snedlugg, vilket i nuläget känns otroligt tråkigt. jg blev inspirerad tidigare idag av maja i the sounds, i deras nya "painted by numbers"-video. gah, hon är så jävla snygg. men egentligen kan man göra vad som helst av sitt hår om man har ett halvlångt, vilket jag har. jag har strosat runt på alla möjliga hemsidor och där har folk avrått tjejer med halvlångt hår att klippa av det för att få en frisyr. jaha, tänkte jag. då blir det att ta fram hårsnoddar, hårspännen, spray och mousse sedan och skapa en själv.

något jag också ska göra när jag kommer hem till "kära" alingsås är att spana in mammas garderob. på tisdag till torsdag ska jag vara klädd i en formell klädsel. shit, vilken syn. det är verkligen något som jag inte passar i.

Inga kommentarer: