fredag 30 mars 2007

komiskt av oss















frågan är varför den här bilden är publicerad i dagens .se? jag blev skitchockad när sofia berättade att vi fanns i tidningen under "vimmel". det andra komiska är att det står att jag heter åsa och sofia heter johanna. hahaha, den som tog kortet var nog för dragen för att komma ihåg våra namn. bilden är dessutom en vecka gammal. komiskt var ordet.

jag är så himla seg och rå idag. om någon skulle putta på mig skulle jag förmodligen ramla ihop. jag sitter nu på tyskalektion och segar igenom den. gårdagen var skitrolig! jag&sofia dansade och visade alla hur det skulle se ut. kvällens negativa var att vi missade sista tåget hem till alingsås med en minut. jag förstår inte vad vi tänkte på när vi tog oss från sticky fingers fem över, när tåget går sjutton över. gah, man lär sig av sina misstag. det blev taxi hem, och 250 kronor sved i plånboken.

ikväll ska jag slappa! jag längtar redan! jag vill sitta med en chokladkaka framför let's dance-finalen och mysa med mina syskon och min pappa. påsklovet kommer faktiskt skitbra. jag är grymt sovsugen, och det här lovet ska jag använda till det. och att söka jobb och att FÅ jobb.

dagens låttips: håkan hellström - gårdakvarnar och skit

Inga kommentarer: