tisdag 27 mars 2007

running away

jag har haft världens bästa somriga dag. det var dock inte lika varmt som gårdagen, men herregud, vem klagar på ett sådant här väder!?

jag har levt livet idag. fotograferat på hela redaktionsdagen, typ. redigerat, skrattat, inte blivit sur, suttit på bussen i linne och fikat.

efter skolan åkte jag, sofia och josefin in till göteborg för att fika. ett tips: eva's paley på avenyn har lätt den bästa varma chokladen. här snackar vi inte oboy eller någon annan snabbprodukt. mums. jag köpte mig även ett par nya solbrillor eftersom jag saknade mina gamla h&m-bågar från förra året när malin palmgren strosade runt i sina bågar hela dagen. så jag var bara tvungen.

imorgon ska jag, malin och jesper intervjua mellanstadiebarn på knappekulla. vi ska skriva en sida för lerums tidning, elixir. vårt ämne är "mellanstadiekärlek", vilket kommer bli väldigt intressant. barn har en känsla för formuleringar faktiskt.

på torsdag blir det sticky fingers igen. har hört att det är topfloor denna torsdagen, och då brukar alingsåsare dra sig dit. hatar de flesta alingsåsare, men några får väl gå. tror inte att de kommer att förstöra min kväll, faktiskt.

jag har äntligen fått en ny tv i mitt rum. jag är mycket nöjd! nu har jag en dvd-spelare och xbox:et i mitt rum. spelar hela tiden. "spodge bob squarepants" är det roligaste spelet hittills.

okej en helt självklar grej: JAG ÄLSKAR VÄDRET! VÄLKOMMEN TILLBAKA SOLEN.

dagens låttips: bon jovi - last cigarette

Inga kommentarer: