fredag 20 juli 2007

friday morning

idag är det fredag, vilket innebär att jag både börjar och slutar tidigare på jobbet. perfekt! för ikväll ska jag hem till nathalie, som är ensam hemma. det ser jag fram emot! känns samtidigt grymt bra att det är sista dagen på min tredje vecka på jobbet. bara två veckor kvar! och nästa fredag kommer lönen! lycka.

jag är omringad av idioter. när jag inte hade något kvar att göra i slutet av torsdagspasset ställde jag mig vid hetluftens (min avdelning) skrivbord. där låg ett papper där man ska skriva om saker har gått sönder eller inte fungerar korrekt. "galjar rammlar ner och det orsackar unjifär..." blabla. finns det något annat som är så extremt oattraktivt som stavfel? jag tycker att om man inte kan stava kommer man inte komma långt i livet. stavning och en korrekt meningsbyggnad är framgångens a och o.

nu ska jag steka mig lite pyttipanna som jag ska knöka ned i min minimala lunchlåda. ha en underbar fredag!

Inga kommentarer: