tisdag 10 juli 2007

oops!

ojdå! när man jobbar som jag gör glömmer man totalt av att man har en blogg att sköta. typiskt mig! jag jobbar på som aldrig förr. inne på andra veckan och det är riktigt segt att gå upp 4.30. men sedan när jag är hemma runt tre har jag en hel dag framför mig. iallafall fram till klockan åtta, för då är det läggdags. jag ska vara lite crazy och gå och lägga mig vid nio idag. busigt va?

kom precis hem från göteborg med sofia. har shoppat upp en del av mitt sista studiebidrag (fram till september). köpte en kjol, ett linne, en t-shirt och två koftor på zara. mums på nya kläder!

ska alldeles snart sätta mig med min upptinade middagsrätt från findus framför tvn för att sedan somna runt kvart i nio och pallra mig till sängen. sömn är det bästa jag vet! ska även, innan jag ska sova, laga markus cykel som jag idag hade sönder. kedjan hoppade av på cykelvägen hem och ingen annan cykel är ledig. i-landsproblem!

nu ropar microvågsugnen på mig!
och jag lovar att jag ska keep in touch!

Inga kommentarer: