lördag 7 juli 2007

håhåjaja

nu har jag jobbat i en vecka på tvätteriet. foten är bättre och halsflussen är som gott bortblåst. ipoden har varit urladdad varje dag, precis som mitt humör. jag har även känt mig en del ociviliserad. det känns som att jag inte har träffat sofia, emma och nathalie på åratal!

imorgon åker familjen ifrån mig, och kommer hem på torsdag eller fredag nästa vecka. det betyder att jag måste ta cykeln till jobbet och förbereda mat och sådant själv. har tidig vecka på jobbet nästa vecka. 06.00-14.30. håhåjaja till att gå upp 04.30. nejtack!

eric har precis åkt hem. han fyller 19 år idag (lördag). 070707, just det ja. på vägen hem drog han förbi saxebäcken och jenny's hus, där det är en massa folk. sofia, emma och nathalie är där med. men jag har ingen ork att dra dit nu, såhär in på småtimmarna. plus att jag har jobbat idag!

nu ska jag ta mig i kragen och byta mina lakan och sedan gå och lägga mig - SKÖNT!

dagens låttips: jamie t - if you've got the money

Inga kommentarer: