söndag 22 juli 2007

helghelghelg

jag har haft en mysig helg!

i fredags förfestades det hemma hos nathalie, och sedan drogs det vidare till f.d mp3-klassens klassfest i västra bodarna. träffade eric och hans kompisar. samt martin lindström som det var läängesedan jag träffade. riktigt kul!

igår var det meningen att vi skulle dra oss ut igen, fast det var inget och då blev det inte så. jag, emma och nathalie gjorde istället oss bekväma i tvsoffan och såg på "alfie" och "9½ vecka". herrejävlar i taket vad snygg jude law är. har länge vetat om att han är helt galet outstanding i sitt utseende. men igår efter "alfie" blev jag chockad. shit. se den se den se den se den!

idag är det söndag. nästan veckans värsta dag, efter tisdag. jag är ensam i huset (ovanligt) och ska titta igenom några filmer som jag har fått ned, som jag aldrig hinner göra när jag jobbar. en tidig vecka väntar på jobbet och numera får jag börja gå och lägga mig vid åtta, i fullt dagsljus. usch och bubblan på det. två veckor kvar att jobba - vilket känns underbart.

Inga kommentarer: