söndag 1 juli 2007

svårt att somna

det är otroligt. imorse vaknade jag runt åtta, efter en ganska aktiv kväll, och nu sitter jag här, pigg. fast jag vill inte vara trött just nu. sitter med laptopen i soffan med p3-star på högsta volym och läser den nya veckorevyn flitigt.

så, vad ska jag göra imorgon? jag får hålla tummarna för att min fot blir bättre så att jag kan röra mig lite. det har varit oerhört trist att bara ligga i soffan hela dagen med slappkläder och en slarvlig toffs litelängre upp än vanligt.

under de närmaste timmarna har jag spanat in hur en riktigt snygg korthårig frisyr ser ut, eller snarare, ska se ut. jag har hittat en frisyr jag vill ha i höst, efterliknad jessica simpson och carolina gynning. de har kort, rakt avklippt hår och det är skitsnyggt. fårväl se vad som händer med den saken.

dagens låttips: amy winehouse - rehab

Inga kommentarer: