måndag 18 september 2006

don't look back in anger darling

jag tror att gud har något emot mig. det har han haft hela dagen.
jag kanske borde gottgöra honom på något sätt, men jag vet inte än hur.
det får jag nog klura på ett tag.

dagen började med ett smidigt g-prov i matematik, kurs b.
det var hyffsat enkelt, men det skrämde mig lite att det bara var g-frågor.
hur kommer det gå för stackars malin? aja. det återstår att se.

imogen heap - sweet religion
(bäst hittills)

efter g-provet blev det orientering. fan vad jag hatar det.
det går inte ens att beskriva mitt hat för orientering.
finns det något mer onödigt att lära sig?
fuck det.

det var så mysigt och värmande att se alla vänsterblockare som
var lite småsura efter valresultatet. pär var på hugget med sina kommentarer:
"det kommer bli vänstern som sitter i regering i nästa val,
efter högerns mandatperiod kommer svenska folket fatta att det suger"
tyvärr pär, vi är här för att stanna, tro mig, jag hade ju rätt förra gången jag sa "tro mig".

nu är jag hemma. efter en lång körkortsteori (ja, vi satt hela lektionen, hm)
och en evig väntan på lerums sportcenter. jag har precis avklarat idol,
och sitter här lyssnandes till westlife med plattångat hår.
yes I look like a bunny.

can't explain all the feelings that you making me feel
i'm mad about you
the more i see you, the more i want you
do you know how much i love you?
you're the only one for me
i wanna kiss you every minute, every hour, every day
i believe in a thing called love


(ja, jag hade roligt när jag väntade på gymmet
jag åt kakor, målade, välte ned en tavla (ja, den gick sönder)
och lyssnade på kärlekslåtar, aw)

adjö

Inga kommentarer: