torsdag 28 september 2006

om alla ser sura ut, ställ dig på händer

aw. det regnar ute, farao vad mysigt. jag älskar regn! man blir mysig av regn.

idag i skolan hade jag typ panik hela tiden. jag hatar skolan, eller nej,
jag hatar alla torsdagar i skolan. börjar tidigt, gympa, naturkunskap, slutar halv fem.
usch. sista lektionen ville jag bara hem och äta. shit.

jag kom iallafall hem, och åt. sedan drog jag och sofia till göteborg
och shoppade lite. en tröja, en sjal, ett puder och ett par tights blev det för mig.
typ halva studiebidraget kvar nu. fan vad chill.

imorgon är det fredag, vilket betyder att jag börjar klockan tolv, också chill.
efter skolan ska jag o min lillebror köpa present. vi är bäst.
helgen ska jag spendera i göteborg. jag älskar göteborg.
har typ inget att plugga heller, skitchill (ja jag älskar att säga chill).

nu ska jag ta bort min franska manikyr, den börjar se skabb ut.
ska måla rött, woho. jag älskar mina naglar.

adjö.

Inga kommentarer: