onsdag 20 september 2006

förtidshelg, kan man kalla det

efter en seg skoldag med ett spännande slut tog jag mig äntligen hemmåt.
jag trodde aldrig att jag skulle komma hem idag.
skoldagen avslutades med att lyssna på ett föredrag med den kände
författaren jonas hassan khelmiri (eller något sådant).
shit vad den killen hade humor.

idag har jag slappat, rejält. och pluggat.
första pluggandet på detta läsåret, hoho.

förtidshelg, ja det kan man kanske kalla det.
imorgon är jag ledig för att jag ska på begravning till min gammelmormor.
mindre kul. och på fredag börjar jag klockan två, och slutar typ tre.
efter skolan på fredag är det liseberg med håååkan hellström,
ja jag har längtat sedan maj.

nu ska jag sova, och ursäktar mig för detta tråkiga&korta inlägg.
men så går det när man ej har tid.
adjö

Inga kommentarer: