lördag 2 september 2006

malin är sjuk

jag har feber. fan vad synd det är om mig.

nu är jag hos pappa i göteborg och tittar på junior eurovision song contest.
jag har inte orkat leva idag. jag får asont i huvudet när jag reser mig upp,
har ingen aptit och febern tar död på mig. trots min dåliga hälsa åkte jag med
min familj till nordstan och shoppade lite. en tröja, ett par trosor och ett halsband blev
det tillslut. lycklig blev jag.

imorgon ska jag försöka bli frisk. men orka att vara sjuk endast under en helg.
man får ju hoppas lite att jag inte blir frisk förrän typ... onsdag? haha.

nu börjar säsongsstarten på kvarteret skatan.
hur jävla roligt är inte det?
kvarteret skatan, killinggänget, hipphipp och allt med robert gustavsson.
sådär, nu vet ni vad ni ska visa om ni vill få mig att skratta lite.

jag vill ha höst så himla mycket. men ej vinter, det är piss.
höst är bara mysigt. regn och gula löv, aw.
hösten är till för att ta snygga naturfoton och
att ligga under en filt med någon och titta på en mysig film när man lyssnar på
regndropparna som dunstar mot fönstret.

ge mig choklad - helst apelsinkrokant, men allt som smakar choklad går bra.

förövrigt nämnde de (i kvarteret skatan) precis staden alingsås.
ett par som är rädda för att hamnat i slentrian skulle ut på krogen
och spela rollspel. de skulle låtsas ragga upp varandra för första gången.
"hej jag heter markus"
blablabla
"vart bor du då?"
"jag bor i new york, dudå?"
"jag bor i alingsås. väldigt "spännande" ställe"
hahahahaha så jävla rätt.

när de är hemma igen så blir kvinnan besviken.
"hur i helvete skulle jag bli sexuellt attraherad
av en startrek-intresserad förtidspensionerad från ALINGSÅS?"
(eller något sådant) ja, det var så jävla roligt.

nu ska jag gå och dö av migrän eller något.
nej jag skojade bara.
jag ska koncentrera mig på tvn
(gud vad socialt det lät)
adjö

Inga kommentarer: