tisdag 5 september 2006

fluga på besök

idag när jag satt och kollade på tv flög en fluga till mig, satte sig på min tröja och
verkade trivas där. vi satt o tittade på "nanny", "tyrabanks" och "våra bästa år" tillsammans.
riktigt trevlig fluga det där. irriterande eller störde aldrig. just the way I like it.

oasis - underneath the sky

jag har vart hemma från skolan idag igen, "jättesynd".
fast fick dock åka dit och hämta mitt utkast på mitt personporträtt. hm. mindre roligt.
kom in i redaktionen som ett monster med mysbyxor och hela packetet, t.o.m tofs.
man ser aldrig mig i tofs förutom när jag är sjuk!

hm? vad har jag gjort idag, var har all tid försvunnit?
eller iofs, jag vaknade någonstans vid tolv, drack min så-in-i-helvete-äckliga-medicin,
åt en halv macka och gick & lade mig framför tvn. där har vi problemet; tvn.

christina aguliera - hurt

ikväll, klockan åtta är det dags för mig att återgå till televisionen.
ni vet, idol. vem dissar det? hoho. kommer säkert bli sittandes där ett tag.
om något annat inte lockar mig mer till datorn, iofs. så kan det gå ibland.

"vi sitter här i venten och spelar lite dota,
och pushar på och smeker, med motståndet vi leker"
ja, jag är en tönt

imorgon ska jag inte till skolan heller, mohaha fuckers.
nu ska jag njuta av kvällen!
adjö

Inga kommentarer: