onsdag 13 september 2006

vilket äventyr!

nu är jag hemma från skolresan till kinnekulle.
det var roligt, faktiskt. trots att vi (jagsofiajosefin) bara pratade med typ 3
personer i klassen. men vem bryr sig? inte jag iallafall.

första dagen bestod först av ett missförstånd.
"vi hämtar upp alingsåsarna vid ica maxi's busshållplats"
kom de dit? nej. så vi fick gå till någon annan hållplats med all packning.
men det ordnade sig. humöret blev bättre när jag gick på bussen.
vi skulle bege oss till kinnekulle, där vårt första stopp var toppen av berget kinnekulle.
det var aaasjobbigt. fick gå i uppförsbacke, genomsvett i timmar.
men jag klarade det, jag är bäst.
efter "bestigningen" åt vi vår matsäck på toppen och pratade (andades).

jagsofiaochjosefin fick dela rum på vandrarhemmet.
det var skitmysigt, aw. jag och josefin bråkade lite om vilken säng vi skulle ha.
det var ganska gulligt, om jag får lov att säga det själv.

grillning och lek i lag blev aktiviteterna på kvällen, väldigt spännande det med.
vårt lag var nog sämst och sist. aw.
under resten av kvällen lekte jagsofiaochjosefin
med anthon och marcus samt simon lite senare.
snälla och rara killar det där.

"aw titta vad söt han är, kan vi inte behålla honom?
men pumba, han äter sådana som oss"


ja, jag gick och lade mig först i vårt rum. men ärligt,
jag höll på av dö av trötthet och magont.
så ni får ursäkta mig om jag var lite torr den kvällen.
man kan inte ens snacka om vad sur o bitter jag var morgonen efter (idag).

haha, det kom fram att jag hade gjort roliga läten mitt i natten och tidigt
på morgonen. josefin snarkade och sofia sade någonting innan hon vaknade.
söta tjejer som låter så mycket när vi sover.

nu sitter jag här, trött och utmattad av en busstur till skara idag på förmiddagen.
där åt jagsofiaochjosefin samt marcus och anthon pizza och kollade runt lite
samt försökte att fylla min kamera.

nae, nu ska jag dra till badkaret och raka benen samt
smörja in dem med lite dove light tan. ja, det behövs. tro mig.

ps. ladda ned allt med imogen heap och westlife ds.

Inga kommentarer: