måndag 25 september 2006

som en blixt från himlen, vad är det med mig?

min helg har varit undebar, rent av sagt.

lördagen började slapp. åkte o handlade med mamma & åt middag hemma (ovanligt).
sedan ringde sofia och det var dags att bege sig till floda, hem till josefin.
vi började med att köpa dricka, för vi var törstiga, tss.

vi var i josefins gästhus i någon timme och tittade på min film jag har gjort,
drack tills vi inte var törstiga längre och pratade i telefon, med anthon.
efter vi märkte att vi inte orkade befinna oss inomhus längre drog vi ned
till flodastation. där tog vi första bästa tåg till alingsås.
det var mysigt att vara i alingsås för en gångs skull, ovanligt faktiskt.
det tyckte alla tre.

i söndags träffade jag min nyss-hem-kommen-andreas. han hade varit
i sthlm och tävlat. han var skitrött, stackarn. vi chillade och pratade.
han är mysigast, lätt. vi somnade, och jag vaknade med ett ryck tio minuter
innan mitt tåg gick. jag drog på mig skorna och slängde på mig jackan.
jag sprang till tåget och fa-an vad jobbigt det var, helvetes jävla skit.
men jag hann, ja jag är bäst.

just det, jag har klippt mig också.

idag hade vi orienteringsdag i skolan. det värsta jagjosefinochsofia vet.
inte chill någonstans. det var något bland det värsta jag har gjort.
efter en kopiering av veeruskas blankett drog vi oss i mål
efter en timme och femtioåtta minuter (det var max två timmar). hahaha

nu sitter jag här i min ensamhet och borde plugga.
fuckoff skolarbete. översätta en jävla engelsktext och
lära mig tyskgrammatik. fuckoff skolarbete.

nu ska jag ta kort och redigera.
adjö.

Inga kommentarer: