lördag 9 september 2006

jag ser dig, jag ser dig, jag ser dig

igår? ja då var jag, sofia, nathalie och jenny hos emma och myste.
vi åt tacos och slappade, pratade lite och så. jättetrevligt, wie.

jag håller på att bli sjuk igen, fan vad händer med mig?
har vart frisk i två dagar nu, och så bryter det ut igen.
nu är det halsen som ballar ur. mina mandlar växer.

nu sitter jag här, nyvaken och rå. iklädd min snodda jm-tröja.
jag orkar inte duscha, men tänker samtidigt inte visa mig för någon såhär.
ska till andreas med tre-tåget. shit nu höll jag på att glömma att
jag måste komma till stationen tidigare än vanligt.
ska köpa nytt fritidskort, spännande. haha. roligt att veta.

det är superduperfint väder idag med. ska nog knäppa av några
kort innan jag åker. vem missar ett tillfälle där det både är blåsigt, soligt,
kallt och varmt. det blir bäst bilder då, jag lovar.
får väl ta mig själv som fokus idag igen, boring.

jag rööörde emmas canon eos 350d igår. jag dog.
den är den finaste kameran som någonsin kommer att finnas.
måste köpa en, måstemåstemåste.

nu ska jag slänga mig in i duschen och städa lite här.
det ser ut som ett bombat turkiskt horhus
(som pappa brukar säga) hahaha.
adjö.

Inga kommentarer: