fredag 8 september 2006

when I see you smile, it makes me cry

shit, nu har jag inte skrivit på länge.

har redan gått i skolan en hel vecka, ofta. haha.
jag gick ju bara dit i torsdags och idag, för jag var sjuk, som ni vet.
aw, nu är jag frisk. nästan lite sorgligt. har vart så mysigt att vara sjuk.
ha på sig myskläder 24seven och fått mysiga "krya-på-dig-hälsningar".

idag är det som sagt fredag. vi började sent och slutade ganska hyffsat tidigt.
eftersom sofia skulle sova hemma själv igårnatt så sov jag och josefin där.
det var mysigt. vi köpte pizza och kollade på idol. måste dit o hämta mina grejer sedan,
lite ork, men jag klarar mig inte utan mina prylar, där mitt täcke och min kudde inkluderas.
nej, det funkar inte, så när sofia har kommit hem från gymmet ska jag hämta allt.
stackars henne som har allt där, tss, men det får fis ta.

idag ska jag träffa emma, nathalie, sofia och dem. nathalie har fyllt år, 16, aw.
så det ska jag göra ikväll, wiho. imorgon blir det en heldag med andreas,
shit vad längesedan det var! och på söndag ska jag till jönköping och göra
någon släktgrej, "woho".

idag har jag vart utomhus och tagit kort, i brist på något att göra.
(linda satt o uppehöll min dator med att spela the sims 2, jävel)
det blev endast massa ego-bilder, som vanligt. orkar inte ta kort på något annat
för tillfället. liksom, vad är roligt att ta kort på när alla blommor har vissnat
och det är kallt ute? kort är bäst på sommarn och vintern, inte mellanlägen som höst och vår.
eller jag tar tillbaka det där. på höst ska man ta kort på höstfärgerna och löven,
och på våren ska man ta kort på solen, alla nya blommor och knoppar. åh.
men det finns mer att ta kort på på (2xpå) sommaren och vintern, ja-a.

lily allen - smile
veronica maggio - nöjd

nu ska jag stänga mitt fönster och börja förbereda mig för att gå hem till sofia
och hämta mina grejer, ja shit, det är ganska långt dit, hahaha, ofta.
men om man heter malin så är det långt!
adjö

Inga kommentarer: