lördag 23 september 2006

men månen är död

åååh. den här dagen har varit perfekt.

vaknade vid tolv (jag var ledig idag) och steg upp. åt massa mackor vid tvn
(mtv, ztv och the voice). efter ätningen tappade jag upp ett bad och badade i
vår jacuzzi. det var aaaslängesedan jag ens rörde den. det var mysigt.
jag gjorde en inpackning också, när jag ändå höll på.

efter det åkte jag med mamma runt i alingsås och utförde vissa ärenden.
min mamma är verkligen bäst, och jag menar det, really and truly.

håkan var underbar ikväll. första gången jag såg honom.
var där med sofia, min lillasyster linda, josefin, anthon och marcus.
håkan sjöng de bästa låtarna han har gjort.
bla "nu kan du få mig så lätt" "gårdakvarnar och skit"
"det är så jag säger det" "brännö serenad"
"ramlar" "tretton"
"jag hatar att jag älskar dig och älskar dig så mycket att jag hatar mig"

han är bäääääst. har massa fräsha videos men typ tre bilder, ja min kamera suger.

nu ska jag avsluta.
måste sova.
adjö.

komihåg: håkan är bäst

Inga kommentarer: