måndag 11 september 2006

fuck off and die!

jag blir så in-i-helvetes-jävla-skit-trött på att vara sjuk.
det var härligt och mysigt i början, men fan inte nu.
(ohhej vad jag svär, förlåt gud)
jag var frisk i två dagar (torsdag och fredag) och nu är jag sjuk igen.
kände att det var på g i lördags. nu har jag en hederlig vanlig förkyldning.
fan vad jobbigt.

helgen var mysig.
spenderade typ hela lördagen med andreas.
jag tycker verkligen om den killen. han är speciell.
i söndags var sjuka jag i jönköping med släkten.
det var också mysigt. jag klappade katter och hästar.

imorgon klockan nio blir alla alingsåsare i min klass upphämtade
med buss vid ica maxi's busshållplats. vår klass ska till kinnekulle, wie (ironi).
där ska vi spendera tisdagen och onsdagen på ett vandrarhem.
jag, sofia och josefin ska hålla oss för oss själva,
bara för att vi inte tycker om klassen, överhuvudtaget.
(okej, vissa undantag)

nu ska jag med thomas och handla till morgondagen.
vi hörs på onsdag!
adjö

Inga kommentarer: