lördag 30 juni 2007

stukad fot

jag hade världens roligaste kväll igår. skumparty på gamleport var det som gällde. det var blött, kan man säga. fast jag hade ändå rätt blandade känslor om gårkvällen.

postivt:
- att vi träffade några alingsåskillar som jag inte har träffat på länge
- att jag och sofia flörtade med grannen mittemot sofias balkong
- att studiebidraget kom i juni, trots att jag inte var medveten om det
- att jag aldrig har varit så på g som jag var igår

negativt:
- det blev så galet blött med allt skum
- när killarna började mulas och kasta skum åkte allt mitt smink av, och mitt vita ribbade linne är så gott som förstört
- tappade bort mina örhängen och mitt midjeskärp
- stukade foten på dansgolvet

nu sitter jag hos pappa, ensam i lägenheten, och slöar framför tvn. ligger i soffan, med foten inlindad i en kall och blöt näsduk och har den placerad högt upp, som man har lärt sig att man ska. foten är galet svullen och jag kan knappt gå. började gråta imorse när jag inte kunde ta mig ur sofias soffa, som jag sov på inatt.

aja, nu ska jag sluta klaga. jag hade en toppenkväll! tack!

Inga kommentarer: