måndag 27 augusti 2007

dobeledo

nehe, det blev inga skor. hur kunde jag gissa att jag inte skulle hitta några? alla skoaffärer innehåller svarta lackiga stövlar eller stövletter, precis det jag inte letar efter. men en väska fick jag tag i, och en väldigt god fetaost-toast i femmanhuset. mumsfilibabba.

jag är helt totalt lost på "kanye west - stronger". bara de första tackterna i låten får mig att hoppa runt på datorstolen. skönaste beatet och härligaste soundet hittills av alla låtar jag någonsin har lyssnat igenom.

nu ska jag sätta mig i vardagsrummet och först sjunga igenom några låtar på den nya singstar-skivan (travis - sing, lily allen - littlest thing och razorlight - golden touch). efter min snygga insats ska jag ta mig igenom "se upp för dårarna" efter ett andra försök. önska mig lycka till!

Inga kommentarer: