torsdag 16 augusti 2007

laugh like you mean it

hotellet var faktiskt över mina förväntningar. det enda som är lite komiskt är att man faktiskt kan sitta och säga vad alla som är där heter, utan att behöva anstränga sig. jag träffade iallafall folk som det var åratal sedan jag träffade. gamla kvarnbackenklasskamrater, grannen lina kling, franskakompisen emma stridh, mikael andersson, joakim och turtles-jonatan. det var riktigt roligt. hela hotellet var knökat och jag ramlade säkert sju gånger i trappan in bara för att folk var helt hysteriska. jag lärde mig hur man gjorde julgrans-dansen av stina och konsten i att tränga sig före i barer med att vifta med brösten (som nathalie föreslog).

ikväll blir det sticky fingers med emma och sofia. jag ska för en gångs skull dricka cider, vilket ska bli mumsfilibabba. med en laddad kamera och ett glatt humör ger jag av mig till göteborg i eftermiddag för att spendera en galen natt i göteborg.

Inga kommentarer: