lördag 11 augusti 2007

i'm back!

ja, jag ångrade mig faktiskt. hade stora planer på att skita i den här färgglada bloggen och satsa på en helt enkel och rak tankesida med vit bakgrund. tyvärr lyckades inte det och nu har jag fått tillbaka min bloggspace-gnista. tummen upp för mig!

nu är jag i göteborg, efter att ha varit i grebbestad i en vecka. imorgon är det söndag och då kommer jag hem till kära alingsås för att maximalt njuta av sista veckan på sommarlovet. fotografera, spendera, shoppa, festa, äta och umgås, jatack!

imorse tog jag och linda 16-bussen till lilla bommen för att spana in allt nytt i klädaffärerna. jag inhandlade två vitat-shirtar, två halsband, två par örhängen, ett lipgloss och ett midjeskärp. det var dock onödigt jobbigt varmt, om man nu får klaga lite.

ikväll ska jag bada för första gången i göteborg iår, och äta onödigt mycket godis.

ha en bra kväll!

Inga kommentarer: