lördag 18 augusti 2007

where have you gone?

tog nyss veckans första riktigt njutbara glas coca-cola, med fyra isbitar. jag njöt, och lovade mig själv att aldrig mer ge upp denna underbara dryck. idag var jag, julia och mamma på allum och shoppade. jag köpte mig en randig kofta och två sjalar. nu får jag inte köpa något mer förrän min andra lön kommer.

inatt sov jag så grymt gott. natten mellan torsdag och fredag sov jag bara två timmar, så jag var värd lite extra sömn inatt. vaknade av ett ryck av att telefonen ringde tjugo i ett. täcket och lakanet var alldeles orört, vilket måste betyda att jag slocknade direkt när jag kröp ned.

ikväll ska jag mysa med familjen och sjunga singstar med julia. familjekvällar är guld värda efter att ha varit totalt ofamiljig ett tag. imorgon blir det liseberg med familjen, för att fira att sommarlovet är slut. (MITT SISTA SOMMARLOV!)

Inga kommentarer: