tisdag 14 augusti 2007

mysigtmysigt

varför blir duschen aldrig ledig i ett hus med en familj på sex personer?

igår var det en lyckad kväll. jag och sofia tog halv-två-tåget in till göteborg för att köpa skolgrejer inför skolstarten om en vecka. (tragiskt). hittade en sjukt najs kalender och ett übersnyggt kollegieblock. nu är jag utrustad med nödvändigheter och är beredd på att börja mitt sista år på gymnasiet. bestämde mig igår för att byta ut matematik c till foto b, och jag längtar efter att få fota analogt i studio!

senare på kvällen låg jag och sofia i hennes säng på enehagsgatan och spekulerade hur roligt det skulle vara att gå ut och ta en drink. det gjorde vi, och tog niotåget in till göteborg. på tåget blev vi uppskattade pga vårt spelande av the killers album, vilket vi tog mycket positivt. i lerum gick simon på tåget och följde med oss till bersÅbar, där jag och sofia inledde kvällen med varsin white russian. efter att ha druckit upp den och en rosa pantern kom marcus harrysson och joinade oss, fast utanför bersÅbar. han kom inte in där eftersom han bar shorts. ärligt talat? det är augusti och killar får inte ha shorts inne på en bar, trots att alla tjejer hade bara ben. galet!

vi drog istället till chez amis där de accepterade marcus klädsel. där var det mycket trevligt!

tack för en lyckad kväll!

Inga kommentarer: