onsdag 15 augusti 2007

long time no see

it's hard to fake a smile when you're feeling like falling apart inside

efter att ha velat träffas många gånger utan att ha matchande scheman hade båda två en lucka igår. jag fick äntligen träffa hans galet söta kattungar och jag fick en maximal vilja-ha-känsla över den lilla oranga kattungen. efter att ha både träffat hans kattungar och fåglar begav vi oss till en sjö i alingsås jag inte varit vid. vi prickade tiden precis, och fick se solen gå ned bakom träden vid sjön. efter att solen hade gått ned, myggorna kommit fram och graderna börjat sjunka begav vi oss hemåt igen och jag tog min lila cykel och cyklade hem. tack för en trevlig kväll alexander!

idag ska jag, hör och häpna, anmäla mig till en bilskola. här ska det bokas teoriprov! så jag ääntligen kan bocka av något i den vägen. efter anmälningen ska jag förhoppningsvis ta mig till floda och träffa thomas. fast eftersom vi har försökt träffas miljontals gånger utan att det har blivit något får vi se vad som händer idag. ikväll blir det iallafall min debut på hotellet i alingsås. coolt? nja, får väl se. "det blir vad man gör det till"

Inga kommentarer: