söndag 17 december 2006

helvete

inte nog med att jag är sjuk! min dator ska gå sönder också, maximalt också. "kan inte ansluta till nätverket" - nej, tro farao inte att den kan det när den är bombad med 9 virus. jaghatarvirus! blotta tanken på att det finns folk som sitter och skapar virus får mig förbannad. "idag känner jag för att jävlas. ska göra ett virus så att folks datorer slutar att fungera". ärligt, folk som tänker så borde ha något fel i skallen.

såå, vad ska jag göra när jag förmodligen stannar hemma från skolan imorgon? allt skiter sig. mina lärare kommer att bli pissed-off på mig också, för att jag lovade att jag skulle lämna tillbaka systemkameran på måndag. men helvete heller att jag tänker åka till lerum bara för en kameras skull, never ever. jag vet precis hur min morgondag kommer att se ut. jag kommer att vakna, må skit, gå till köket, äta en kvadratcentimeter macka, duscha i en tre kvart och gå omkring med handduken i håret i två timmar. nysa och snora i tjugofyra timmar, youppie! efter att jag äntligen har borstat igenom mitt hår kommer jag sätta mig vid datorn (offline, utan internet) och glo på alla säsong 4-avsnitt av the oc som jag har fått hem. (jag lovade mig själv att inte titta på dem i förväg, men får skylla mig själv).

nu ropar mamma på mig. hon vill se friskis&svettis-bilderna från idag. vissa blev lyckade.

dagens låttips: vincent - p a r a d i s e

Inga kommentarer: